زارعی

zarei.blogsky@gmail.com

زارعی

zarei.blogsky@gmail.com

قابل توجه دانشجویان عزیر

 

کلاسهای هفته آینده روزهای دوشنبه مورخ ۲۵/۸/۸۸ و سه شنبه و احتمالا چهارشنبه برگزار نمی گردد .زمان کلاسهای جبرانی مورد فوق متعاقبا اعلام می گردد لذا از سوال در این مورد از آموزش دانشگاه بخصوص 

 آقای پیرمحمدی خوداری نمایید.

نظرات 1 + ارسال نظر
NaSi_Pink چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:23 ب.ظ http://e-mo.blogfa.com

به به سلام استاد چطورین

میگم استاد من هنوز تو خماریه اون جمله هستم که میخواستین بنویسین :D

اینم وبلاگ من e-mo.blogfa.com

البته چیز به درد بخوری نیس آخه حرفا و چرت و پرتای خودمه

امروز وقتم زیادی بود آپ کردم

یه وبلاگ داشتم وقتی ترم 1-2 بودم خاطره های کلاس اناتومی رو می نوشتم حرفای خنده دار سوتی های کلاس..همه چی بود خلاصه

ولی حیف حذفش کردم

استاد همه این مطلبایی که گذاشتین رو میخواین جلسه بعد درس بدین :O :( ?

خدافسسس استاد

راستی ~> اگر بهار بودم تیر چراغ برق را هم از نعمت روییدن محروم نمی کردم :D

سلام
خدا همتون یکجا از روی زمین بردارد انشا الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد