زارعی

zarei.blogsky@gmail.com

زارعی

zarei.blogsky@gmail.com

نمرات میانترم درس زیست شناسی رشته تربیت بدنی

نمرات میانترم درس زیست شناسی رشته تربیت بدنی 

ردیف

نام و نام خانوادگی

نمره از 10

1

احمد نیایی نسیم

9.5

2

پای کوفته بهناز

7 تولدت مبارک

3

پور ابراهیمی رسول

3.75

4

پوزاد مصطفی

صفر

5

جوهری محمد

صفر

6

دستمزد طاهره

4

7

رحیمی محمد رضا

3

8

رضوانی مسعود

6.75

9

روان بخش حامد

3

10

زارعی میلاد

7

11

کریمی علی

صفر

12

کمال الدین محتبی

4

13

محمودی یوسف

4.75

14

نگهبان صفدر

5.75

15

نایبی فریدون

7

16

نصیری مهسا

2.5

17

نفرده آزاده

10       max

18

غاروریانی آنا

5.25

نظرات 1 + ارسال نظر
بهناز دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 08:48 ب.ظ

سلامممممممممم...ایشالاکه خوب هستین.یه دنیا ممنون که تبریک گفتین.فکرشم نمیکردم که یادتون باشه.جاخوردما.خودمونیم نمرمم بدنشده بودا.امروزتوکلاس اذیت شدم.یه لحظه تحمل اون فضا واسم سخت شده بود.من ازادمای مثل اونا خوشم نمیاد.فقط بایداین ترم تحمل کنم. استاد چرااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چراهمچین ادمای بی ......اطراف من هستن.به خداخسته شدم ازاین زندگی. شایدنباید این حرفارو بزنم اماببخشیدشماخودتون جوری رفتار کردین که من باشما احساس راحتی کنم.هستادبه خداخنده من از گریه هم تلخ تراست.استادمن میترسم.من ازاین تنهایی زندگی کردن میترسم.به هیچکس اعتماد ندارم.دست خودم نیست خیلی چیزاتوزندگی دیدم که منو میترسونه.هرچی ادمارو نگاه میکنمو به زندگیاشون توجه میکنم هیچ شباهتی بین اونا باخودم نمی بینم.یه مدته که تو زندگیم هیچی منوبه وجد نمیاره.همینم تمرکزمنوازم گرفته.اگه ایناروبه شما گفتم بخاطر این بودکه ناخوداگاه بابرخورداول باشما یه اعتماد بوجود اومد.بازم میگیم خیلی خیلی مرسیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی ازتبریکتون.بازم بهتون سر میزنم استادچون مهمون نواز عالییییییییییی بودین....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد